Dit moet het definitieve baanplan zijn voor de wisselstraat van het schaduwstation. Er lijkt niet veel veranderd te zijn maar ik heb behoorlijk geschoven met wissels. De eerste aanpassing die ik gedaan heb is het probleem opgelost dat Peco wissels niet direct achter elkaar kunnen liggen omdat anders de aandrijving tegen de bielzen van het spoor ernaast komt. Op alle punten waar dit een probleem was heb ik een klein stukje rechte rails tussen de wissels gelegd. Deze zijn met rood aangegeven in de afbeelding.

Verder heb ik wat wissels verschoven. Al het doorgaande verkeer kan nu altijd de wisselstraat door en hoeft daarbij alleen maar te rijden over lange wissels (van 164 mm, aangegeven in groen). Daarbij heb ik ook geprobeerd om de route waar ik het meeste verkeer verwacht altijd rechtdoor over een wissel te sturen. De wissels naar de opstelsporen zijn iets kortere wissels (137 mm, aangegeven in blauw). Dit nieuwe baanplan heb ik nu opnieuw uitgeprint op 104% en uitgelegd over de onderbouw. Alles is netjes aan elkaar geplakt. Nu kan ik gaan kijken waar alles op de plaat komt.

Hallo Rein, Bedankt voor je bericht. Leuk dat je mijn video hebt gezien op fb. Zelf gebruik ik geen fb,…
Ik kreeg toevallig dit filmpje te zien op fb. Toeval wil dat ik al jaren opzoek ben naar een redelijke…
Ik denk niet dat het weglaten van kurk beddingen klimhoogte scheelt. Je komt inderdaad 3mm hoger uit na elke cirkel…
Ziet er top uit!
Fijne feestdagen toegewenst, Super site om je project te volgen. Groetjes A. de Groot Thailand