Uit een rest stuk multiplex heb ik de ondergrond voor de wisselstraat gezaagd. Daarna is deze helemaal gegrondverfd. Dit is om te voorkomen dat de multiplex op termijn gaat rondtrekken. Na het drogen van de grondverf heb ik de kurkkit met een lijmkam aangebracht.


Vervolgens een groot stuk rubberkurk op de lijm gedrukt en met een spuitbus (bij gebrek aan een harde roller) goed uitgerold en aangedrukt. Om zeker te zijn dat alles goed vast zit heb ik het geheel ondersteboven neergelegd en er een kratje met boeken en trafo’s op gezet. Lekker zwaar. De volgende dag het rubberkurk wat over de randen uitstak er met een stanleymesje afgesneden. Nu moet ik nog blokjes zagen om de wisselstraat iets omhoog te brengen. Want deze moet 3cm hoger komen. Dan steken de wisselaandrijvingen niet uit door de gaten in de kasten er onder.


Hoi Koen, dit is een Wordpress blog. Misschien kan je linkjes plaatsen naar jouw pagina's. Lijkt me leuk om te…
Hoi, Ik rijd ook N schaal. Ook bezig met opbouw. Altijd interessant hoe een ander het doet. Interessant blog, welke…
Hallo Peter, bedankt voor je bericht. Leuk om te horen dat je via Gerard de beugeltjes gezien hebt. Ik zal…
Hallo, Ik heb bij Gerard de mooie servo beugels bewonderd en ben ook zeer geïnteresseerd. Zou ik er evt 20…
Zelf gebruik ik deze servo's. https://amzn.eu/d/dBkxw8L Volgens mij zijn dat ook SG90 servo's. Ik zal even contact opnemen e-mail.