Uit een rest stuk multiplex heb ik de ondergrond voor de wisselstraat gezaagd. Daarna is deze helemaal gegrondverfd. Dit is om te voorkomen dat de multiplex op termijn gaat rondtrekken. Na het drogen van de grondverf heb ik de kurkkit met een lijmkam aangebracht.
Vervolgens een groot stuk rubberkurk op de lijm gedrukt en met een spuitbus (bij gebrek aan een harde roller) goed uitgerold en aangedrukt. Om zeker te zijn dat alles goed vast zit heb ik het geheel ondersteboven neergelegd en er een kratje met boeken en trafo’s op gezet. Lekker zwaar. De volgende dag het rubberkurk wat over de randen uitstak er met een stanleymesje afgesneden. Nu moet ik nog blokjes zagen om de wisselstraat iets omhoog te brengen. Want deze moet 3cm hoger komen. Dan steken de wisselaandrijvingen niet uit door de gaten in de kasten er onder.
Mijn antwoord is meer een gevoel dan dat ik het met zekerheid kan zeggen. Maar recht over een wissel voelt…
Hallo, Een vraag en suggestie, als de trein uit de Helix komt, gaat hij over drie wissels, de eerste wissel…
Ik heb de onderdelen lijsten ook toegevoegd aan de veelgestelde vragen pagina.
Hallo Henk, bedankt voor je compliment. De wisseldecoder is te gebruiken voor alle schalen. De servo houders kan je prima…
Beste Michel, Wat een profi ben jij zeg! Ik begrijp dat de wisseldecoder bedoeld is voor N spoor, maar zou…